Benelli TNT899 Century Racer Limited Edition

Комментарии • 1 223

Кому мало пусть TNT 899 берут

Я сьогодні бачив як розігнали бенель тнт 300 до 200 км/час

А Днепр 140 на 4х ступке)

Почему у него звук как у 4х цилиндрового рядного спортивного мотика, хотя тут 2 цилиндра, а не 4?

Галимая реклама! Продажный ты чел!

300сс и 38 сил это очень и очень хорошо,если учесть что китайцы по 250 кубов еле еле 20сил дают

Скажите пожалуйста название спидометра на телефоне

Одна проблема, гражданский gps имеет высокую погрешность в определении скорости

Как называется приложение??

Блять как в РФ привести такой апаратик а!((самому ехать в УКР и перевозить интересно что по таможне и как потом запчасти вообще покупать =\

на ГАЗЕеле правильно работает!!покупай ГАЗель:)

GPS обманывает. Ездил на многих машинах, GPS всегда на 10-13 км/ч показывает меньше

Не всегда, просто GPS запаздывает, нужно держать ровную скорость секунд 10-15 и потом сверять.Я так свой спидометр сверял, 50 60 70 80 90, отклонения +-1-2км.

Как тебе он по сравнению с Днепром? Имею ввиду разгон и управление, я сейчас имею два мотоцикла Днепр и ZX6R и могу сказать, честно мне спорт не понравися, постоянно крутить не моё( всё таки у Днепра низа классные

Все да не все, электронные приборки с механическим приводом самые точные.

беда в том что GPS имеет определенную задержку и считает что земля плоская) Вы это имейте в виду тоже

А каким приложением ти замераеш скорость??

Так вот кто по всему Киеву гоняет на скоростях)))

Хюсонг 250 бистріший, хахх

Gps тоже может врать)

Одевай защитные перчатки, плохой пример школьникам подаешь

Вы записывали видео в мой день рождения

Ну какбы а где гарантия что джипиэс показывает идеально точно

GPS просто запаздывает. А не спидометр

Какой у него телефон?

Все gps спидометры врут, потому что gps не может постоянно каждую милисикунду обновлятся, и они из-за этого заторможены на 10-20 км/ч. Скачай 3-5 разных спидометра и все покажут разный результат

А вы попробуйте розогнатся под крутую затежную гору, такой разброс будет по скорости.

погрешность сделана для безопасности

@Детское такси Агуша а кто сказал что на машине спидометр не врет?

А для чего я по твоему максималку несколько минут держал?

Очень достойный результат для этого мота

Сколько стоит бенелька как у него?

Возьмите пересчитайте передаточное число КПП, радиус колеса, и число оборотов двигателя и узнаете его реальную скорость.

Палыч, оцени Урал Райни thexvid.com/video/D9tCqojLUOw/видео.html

Скоро 300 будет мало, это точно. Дальше 1000

3 раза рекламу за 12 минут. пздец.

1979 Suzuki GS 400 E

The Suzuki GS400 twin was presented in October 1976, being one of the first four-stroke Suzukis since the Colleda COX in the 1950’s. The other Suzuki four-strokes that were introduced that year were the GS750 and GS550 fours. All three of them had similar appearance and specification other than the GS400 had a cross-mount inline twin, six-speed gearbox and drum rear brake. The 550cc and 750cc versions had five speeds and disc brakes front and rear. All GS models had two valves per cylinder, double overhead camshafts, tubular double craddle frame, telescopic front and pivoted-fork rear suspension, fuel gauge, gear indicator and electric start.

history

Benelli 750 Sei, the first mass-produced motorcycle with a six-cylinder engine

The series production of motorcycles by Benelli began in 1921. In the motorcycle world championship in 1950 Dario Ambrosini and Kel Carruthers in 1969 won the title in the 250 cc class. In 1971, the Argentine entrepreneur Alejandro de Tomaso took over the company. In 1974, the Benelli 750 Sei was the first series-produced machine with a six-cylinder engine . The details of the engine are similar to that of the Honda CB 500 Four .

Due to a lack of demand, the production of motorcycles was stopped in the mid-1980s and only resumed in 1992 under the direction of Andrea Merloni, who bought up the remains of the company and the brand name. Merloni’s family owns a large kitchen and bathroom equipment company in Italy. He successfully started producing scooters . In 2002 Benelli presented the super sports car Tornado Tre 900 , which was powered by a three-cylinder in- line engine. Two years later followed the naked bike TNT ( Tornado Naked Tre ) with a Tornado engine enlarged to 1130 cm³ .

On October 1, 2005, the company was sold to the Chinese two-wheeler and engine manufacturer Qianjiang, which wants to keep the “Benelli” motorcycle brand. From 2006, the engines were no longer to be made to order by Moto Morini , but by Benelli in Pesaro itself.

In July 2016 the company was declared bankrupt by the Pesaro court due to an unpaid invoice from the supplier WP for € 120,000 from 2007. In the late summer of 2016, the Higher Regional Court in Ancona overturned this decision.

Product Details

The Benelli Century Racer 899 Fuel Remap Tuner tricks the engine sensors’ signals being read by the Electronic Control Unit, resulting in an adjustment to the fuel map settings, which is what causes the increase in HP Potential, to boost acceleration and throttle response throughout the rev range. Feel the extra Engine Potential when you romp on the throttle hard.
This motorcycle performance Performance Pack wires inline with the signal wire of Intake Air Temperature (IAT) sensor can be a standalone probe or the part of the integrated Mass Air Flow (MAF, MAP, TMAP, etc.) sensor. It also plugs into the oxygen sensor harness, on emission-controlled bikes. Benelli Century Racer 899 Dyno-Boost Remap Tool Kit is designed to maximize the HP level potential of your stock engine. Blow those sluggish factory settings away with this Magnum Benelli Century Racer 899 Performance Chip. Even on souped-up motorcycles, our Benelli Century Racer 899 Performance Tune Pack adds serious horsepower to your daily- or race riding. Unlock every ounce of horsepower in your ride with the amazing Dyno-Boost Benelli Century Racer 899 Fuel Controller. If you have a small amount of, or average electrical or mechanical ability, you can install this awesome performance chip in fair amount of time.
Discover what it’s like to exploit top energy. In as few as 30 minutes, Magnum Benelli Century Racer 899 Dyno-Boost Remapper Chip re-adjusts your motorcycle’s fuel mapping software for the ultimate Performance Level potential. Benelli Century Racer 899 Dyno-Boost Remap Tuner is quite easy to install, you don’t have to go to the motorcycle repair shop and pay for setup, use the instructions and you will do everything by yourself. As a rule, it takes from 20 minutes to an hour, so you will complete everything pretty quickly. Enjoy the Horsepower Output boost on your Benelli Century Racer 899 bike rite away. In order to harness the full potential of your motorcycle, don’t be reluctant to wire up this top-notch Benelli Century Racer 899 fuel programmer in 30 minutes or even less. This amazing upgrade amplifies engine HP Potential as well as fuel efficacy through ECU Software Programming.

On new generation fuel injected engines you are not able to adjust the A/F ratio in order to add more Power Output with re-jetting, like on carbureted models. Benelli Century Racer 899 Dyno-Boost ECU Tuner Pack’s primary intent is to make this adjustment to revamp the engine Power Capability. Dyno-Boost HP-Tuner affects neither engine reliability nor durability. This Piggyback Tuner is designed to fool the PCM thinking the intake air much more cooler, then the Electronic Control Unit will send more fuel for a richer mixture, besides on those engines, exhaust gas consistency is monitored by emissions-control system, through the exhaust oxygen sensor, the chip deactivates the restrictions developed by the ECM. These Benelli Century Racer 899 ECM Tuners are known to deliver unbridled Performance Capability to EFI bikes. Ramp up the Horsepower Level potential of your motorcycle.

Neiman Marcus Limited Edition Fighter Price in India, Specifications, Top Speed, & Images

Summary

Model NameNeiman Marcus Limited Edition Fighter
Price$ 11 Million
Displacement1966.55 cc
EngineV-Twin
Top Speed300 km/h
ColoursSilver

Expected Ex-Showroom Price Mentioned

Key Features

  • Futuristic and Rugged Design
  • Powerful V-Twin Engine
  • Carbon Fibre Frame
  • Custom Designed Brakes
  • Single Rider Only Seat

Pros & Cons

PROS

  • Distinctive Design and Styling
  • Powerful Twin-Cylinder Engine
  • Premium Hardware Components
  • Carbon Fibre Frame with Titanium & Aluminium Components

CONS

  • Exorbitant Price Tag
  • Power and Performance Details not Available
  • Limited Availabity

Neiman Marcus Limited Edition Specifications

Engine & Transmission

EngineV-Twin, Air-Cooled
Displacement1966.55 cc
No. of Cylinders2
Valves Per Cylinder4
Fuel SupplyFuel Injection
Cooling SystemAir Cooled
IgnitionDigital
LubricationWet Sump
Transmission6-Speed
ClutchWet Type
Final DriveChain
Emission ComplianceN/A

Chassis & Suspension

ChassisCarbon Fibre Frame
SwingarmAluminium Swingarm
Front SuspensionHydraulic Shocks
Rear SuspensionMono-Shock
Front Wheel TravelN/A
Rear Wheel TravelN/A

Brakes & Tyres

Front BrakesDual Disc Brakes
Rear BrakesSingle Disc Brake
ABS / CBSNone
Wheels TypeAlloy Wheels
Front Wheel Size17-Inch
Rear Wheel Size17-Inch
Tyre TypeTubeless
Front TyreRadial Tubeless
Rear TyreRadial Tubeless

Battery & Lighting

Battery Type12V, Maintenance Free
HeadlampsLED
Daytime Running Lamps (DRL)LED
TaillightsLED
Turn IndicatorsLED
Pass LightYes
AHO (Auto Headlamps On)Yes

Instrument Cluster Features

Display TypeFully Digital Console
SpeedometerDigital
TachometerDigital
TripmeterDigital
OdometerDigital
Fuel GaugeDigital
Low Fuel WarningNo
Engine TemperatureNo
Gear Position IndicatorNo
Gear Shift LightYes
Service LightYes
ABS Warning LightNo
ClockNo

Comfort & Convenience Features

Type of SeatRider Only Seat
Pillion SeatNo
Pillion GrabrailsNo
Pillion FootrestNo
Underseat StorageNo
Engine Kill SwitchYes
Electric StarterYes

2012 KTM 1190 RC8R Track

KTM 1190RC8R using 75 ° V engine type 4-stroke with a total capacity of 1195cc engine reaches that are divided into 2-cylinder DOHC 4-valve as well. The compression ratio is 13.5:1 and the engine can generate power 132 kW (180 hp) @ 10250 rpm and torque is 138 Nm @ 8000 rpm and has a size of 105mm bore and stroke 69mm. Fuel delivery systems using EFI with Keihin 52mm throttle body and the liquid cooling system on the machine. 6-speed transmission combined with Wet multi-disc clutch, hydraulically operated to get the results maximum. Starter type electric machines have been used to measure 11.2Ah 12V battery and the engine lubrication system using Pressure lubrication with 3 Eaton pumps. Entered on the chassis frame fatherly shore used machine Chromium-Molybdenum trellis frame, powder-coated aluminum combined with a subframe and aluminum headlebar stump. System brake on the front using 2 x Brembo Monobloc four-piston, radially bolted caliper, Ø 320 mm and rear brakes use Brembo two piston, fixed caliper, brake disc Ø 220 mm.

Discontinued production models

Super athletes / superbikes

  • Tornado Tre 900 (100 kW / 136 PS, 100 Nm, fully adjustable chassis)
  • Tornado Tre 900 LE (Limited Edition), 100 kW / 136 PS, 100 Nm, fully adjustable Öhlins chassis, Marchesini forged wheels.
  • Tornado Tre RS (105 kW / 143 PS, 100 Nm, fully adjustable chassis)
  • Tornado Tre 1130 (120 kW / 163 PS, 124 Nm, fully adjustable chassis)

Naked bikes

  • BN 600 R (60 kW / 81 PS, 52 Nm)
  • TNT 899 (88 kW / 120 PS, 88 Nm, fully adjustable chassis)
  • TNT 899S (88 kW / 120 PS, 88 Nm, fully adjustable 43 mm suspension fork)
  • TNT Café Racer 899 (88 kW / 120 PS, 88 Nm, fully adjustable chassis, pillion cover, front spoiler, carbon applications, stub handlebars)
  • TNT Century Racer 899 (88 kW / 120 PS, 88 Nm, anniversary model 100 years Benelli, fully adjustable chassis, wave brake discs, radial Brembo brake calipers, front spoiler)
  • TNT 1130 (95 kW / 129 PS, 110 Nm, without Kat: 101 kW / 137 PS, adjustable strut)
  • TNT Sport evo (95 kW / 129 PS, 110 Nm, fully adjustable chassis, radial Brembo brake calipers, front spoiler)
  • TNT Café Racer (95 kW / 129 PS, 110 Nm, fully adjustable chassis, pillion cover, front spoiler, carbon applications, stub handlebars)
  • TNT Titanium (95 kW / 129 PS, 110 Nm, fully adjustable chassis, forged wheels, titanium silencers, various carbon parts)
  • TNT GP Racer (95 kW / 129 PS, 110 Nm, fully adjustable chassis, various carbon parts) – one-off
  • TNT Carbonium (95 kW / 129 PS, 118 Nm, fully adjustable chassis, forged wheels, dry clutch, various carbon parts) – unique item
  • TNT R160 (114 kW / 155 PS, 120 Nm, fully adjustable chassis, hydraulic dry anti-hopping clutch, carbon silencer, wave brake discs, carbon front spoiler)
  • TNT Century Racer (95 kW / 129 PS, 110 Nm, anniversary model 100 years of Benelli, fully adjustable chassis, wave brake discs, radial Brembo brake calipers, front spoiler)
  • TNT R (116 kW / 157 PS, 120 Nm, fully adjustable chassis, 50 mm Marzocchi fork, hydraulic dry slipper clutch, carbon silencer, carbon fenders, carbon belly pan, wave brake discs, radial Brembo brake calipers)

Sports Tourer

  • TreK 899 (80 kW / 108 PS, 88 Nm)
  • TreK 1130 (92 kW / 123 PS, 112 Nm, adjustable shock absorber)
  • TreK 1130 Amazonas (92 kW / 123 PS, 112 Nm, adjustable shock absorber)

2012 Benelli Century Racer 1130

Quality takes first priority: the enormous task of testing, developing and fine-tuning the entire 2012 range has allowed us to achieve the highest standards on the market and guarantee the Benelli buyer reliability, optimized fuel consumption and meticulous bike construction. And that naturally includes the joy of riding a Benelli, which is the distinctive, essential trait of every motorbike that comes off the assembly line of the Pesaro plant. Quality, innovation, range. Benelli reboots after their 100th year anniversary in 2011 to take on the market with even greater determination. The goals have been stated clearly: maximum product quality, an updated, more polished range, production in Italy but with marketing operations throughout the world. With all this, 2012 is sure to be a banner year with consolidation of the existing production organization in view of the gradual introduction of brand new models that will top off Benelli’s offer and complete the manufacturer’s relaunch started five years ago following the acquisition by QJ.

Product Details

This Benelli TNT 899 power control chip module simply wires inline with the signal wire of the factory IAT (IAT) sensor, which is a standalone probe or the part of the integrated Mass Air Flow (MAF, MAP, TMAP, etc.) sensor, and plugs into the exhaust air fuel sensor harness on emission-controlled bikes. setup needs no skill, you can conduct a Do-it-Yourself setup as long as you are slightly mechanical and electrical minded. Augment the HP potential of your Benelli TNT 899 and say goodbye to lean stock programming with the EVO-Tech fuel programmer in less than an hour. EVO-Tech is a fully adjustable power control chip module that is available for fuel injected motorcycles. It connects into your Benelli TNT 899’s engine sensors and once connected, it reprograms your bike’s ECM to optimize the Air / Fuel Ratio by remapping the lean stock fuel map settings. The EVO-Tech Benelli TNT 899 tuner chip custom-tunes your power source for a full-power ride. With this complete HP enhancement, your ECU chip breaks free from the stock pre-programmed barriers and unleashes the Benelli TNT 899 engine’s HP potential. This Benelli TNT 899 Performance Chip allows you to fine-tune your engine to your particular HP needs. Put an end to the restrictive factory settings with the power of an EVO-Tech fuel controller. Tune your Benelli TNT 899 for extra horses and torque. It gives you the ability to switch between factory and performance settings quickly and easily. Discover what it’s like to exploit maximum energy. In as few as 30 minutes, Magnum EVO-Tech Benelli TNT 899 performance chip remaps your Benelli TNT 899’s fuel injection settings for the ultimate power potential. This dazzling Benelli TNT 899 chip maximizes your throttle sensitivity, low-end torque and speeding up. It’s been proven to allow for increased street performance level and better economy.

Unlock your power plant’s engine performance potential with the EVO-Tech ECU chip. Beyond flashing your ECU with monstrous power, the EVO-Tech Benelli TNT 899 performance chip seamlessly mounts to your dash for a nice look. It features trouble free installation and easy adjustment. This awesome upgrade boosts the engine HP as well as fuel efficiency through Power Control Module programming. What’s more, Magnum backs your EVO-Tech Benelli TNT 899 ECU chip with a 10-year warranty.

Мотоциклы Benelli

Год основания: 1911

Место нахождения: Город Пезаро, Италия

Benelli (Бенелли) — известный итальянский производитель мотоциклов и скутеров. В данный момент компания принадлежит китайской Qianjiang Group.

История компании начинается в Италии в 1911 году, что делает Benelli (Бенелли) одним из старейших производителей мототехники. Первоначально компания представляла собой простую ремонтную мастерскую, которая, однако, могла сама производить необходимые запчасти для велосипедов и мотоциклов.

Свой первый 75-кубовый двухтактный двигатель Benelli (Бенелли) создали в 1920 году. Он сразу был адаптирован к велосипедной раме, а уже в следующем году компания выпустила мотоцикл с модернизированным 98-кубовым двигателем. Уже через два года один из сыновей основателя компании, начинает выступать в итальянском чемпионате. На специально модернизированном мотоцикле Benelli 175 он выигрывает в 1927, 1928, 1930 и 1931 годах, при чем в 1931 мотоцикл уже был с двойным рапредилительным валом (DOHC).

Перед войной Benelli (Бенелли) успевает выпустить четырехцилиндровый гоночный мотоцкл с двигателем объемом 250 куб. см., а после этого производство практически останавливается до 1949 года. Однако уже к 1951 году Benelli (Бенелли) выпускает широкую линейку мотоциклов — 98 и 125-кубовые легкие модели и более мощные 350 и 500-кубовые байки. Потребность в недорогих средствах передвижения в послевоенной Италии сделали данные модели весьма популярными и они с успехом конкурировали с другими итальянскими марками.

В 1962 году Benelli (Бенелли) приобретает компанию Motobi и наращивает производство и количество работников. В 1969 году выпускается успешная модель Benelli Tornado 650, предназначенная в первую очередь для рынков США и Великобритании. Данный мотоцикл отличался надежностью и хорошими динамическими характеристиками — максимальная скорость составляла порядка 180 км./ч. Производство этой модели продолжалось до 1974 года, когда ее заменила серия Multis.

В конце 60-ых Benelli (Бенелли), как и многие европейские мотопроизводители оказалась в кризисе из-за жесткой конкуренции с японскими компаниями. Несмотря на то, что Benelli все еще продает большое количество популярных 350-кубовых мотоциклов на рынке США, более современные мотоцклы Honda значительно уменьшили рыночную долю компании.

В 1973 году компанию Benelli (Бенелли) и ее конкурента Motto Guzzi приобретает аргентинец Александро Де Томазо. После этого, налаживается разработка и выпуск много-цилиндровых мощных моделей, таких как «350 Quatro» и «500 Quatro», а также удивительный мотоцикл с 6-цилиндровым рядным двигателем объемом 750 куб. см. Это позволяет мотоциелам Benelli (Бенелли) успешно конкурировать с японскими моделями, но из-за финансовых трудностей в 1988 году компания реформируется в «Guzzi Benelli Moto S.p.A.», а заводы в Пезаро, с которых и началась история Benelli (Бенелли) продаются.

В конце 90-ых компания Benelli (Бенелли) начинает возрождаться, выпуская успешные модели, такие как спортбайк Benelli Tornado 900 Tre и серия TNT, Сейчас Benelli (Бенелли) принадлежит китайской Qianjiang Group и выпускает широкий спектр мототехники, от малокубатурных скутеров, до мощных дорожных мотоциклов.

Honda’s new NC700X

Honda’s new NC700X is a real breath of fresh air in today’s world of specialized motorcycles, a new concept in streetbikes, and one that puts the FUN in Functional. During the week it’s an awesome commuter. On the weekend it lets you go exploring in the country, or carve up a twisty canyon road. Light, nimble, and with an engine that offers a generous helping of useable torque, it’s all wrapped up in a package that’s big enough for longer rides, but not a handful in tight traffic or in a parking lot. And to sweeten the deal, it’s even available in two versions: one model features a conventional six-speed, manual-clutch transmission, while a second version is available with the latest generation of Honda’s exclusive automatic Dual Clutch Transmission (DCT). Plus, the DCT version comes with Honda’s revolutionary Combined ABS!

Диапазон

Бенелли Пепе (2009).

ТРК X (2018).

Benelli Imperiale 400 (2019 г.).

Скутеры

  • Пепе 50, Пепе 50 LX
  • Бархат 125, Бархат 150, Бархат 250.х49

Ассортимент мотоциклов

  • Торнадо Tre 900 и 1130
  • TNT , переименованный в Tornado Naked Tre, 899 и 1130, TNT 125, 135, 250, 300, 600
  • Tre 1130 К, Tre 899 К
  • BX 449 Cross, 505 Enduro, BX 570 Motard
  • 2УЭ 756

2021 диапазон

  • Leoncino 500 (500 куб.см, двухцилиндровый, 4-тактный, 47 л.с.)
  • Leoncino 500T (500 куб.см, двухцилиндровый, 4-тактный, 47 л.с.)
  • ТРК 502 (500 куб.см, двухцилиндровый, 4-тактный, 47 л.с.)
  • TRK 502 X (500 куб.см, двухцилиндровый, 4-тактный, 47 л.с.)
  • Tornado Naked T 125 (125 куб.см, одноцилиндровый, 4-тактный, 11 л.с.)
  • BN125 (125 куб.см, одноцилиндровый, 4-тактный, 11 л.с.)
  • BN302 (300 куб.см, твин, 4-тактный, 38 л.с.)
  • 302S (300 куб.см, твин, 4-тактный, 38 л.с.)
  • 502C (500 куб.см, твин, 4-тактный, 47 л.с.)
  • 752S (754 куб.см, твин, 4-тактный, 77 л.с.)
  • Imperiale 400 (374 куб.см, одноцилиндровый, 4-тактный, 21 л.с.)

results were super noticeable

Reviewed by , reviewed for

Dyno-Boost Motorcycle Performance Chip
for BMW G 650 Xchallenge

– Sunday, 10:20 PM

Prompt shipping and they included a small gift thank you. To my dismay the chip is not plug and play. While tech reps from other vendor are supercilious at best and hostile at worst if you are a total beginner, Mark put out a very decent job while guiding me thru the maze of wiring. IвЂd even wager to say heвЂs something of an expert. The results were super noticeable from idle to top revs. Engine comes to love immediately at take off unlike with bone stock fuel maps. I highly recommend this magna tune for others.

17 of 27 people found this review helpful.

Поделитесь в социальных сетях:FacebookX
Напишите комментарий